Air jooga, ilmavenyttely&pilates

Syyskausi 2018: 

Air pilates rento:                                              

Tunti on keskivartalon lihaksiin kohdistuva kevyt harjoitus, johon yhdistyy hammockin eli kangaslenkin avulla tehtäviä dynaamisia ja staattisia venyttelyjä. Osa liikkeistä tehdään lattialla, osa liinan varassa. Kangas tehostaa ja tarvittaessa keventää liikkeitä. Tunnin lopussa rentoudutaan kankaan sisällä.
Alkeistunti sisältää inversioita (pää alaspäin asentoja) vain, jos osallistujien kunto sallii.
Tunti sopii myös sinulle, joka et ole aikaisemmin käynyt pilatestunneilla!

aerial pilates                     

Alkeis tutustumistunti: 
Keskiviikko 2.1.19 klo 18.00.
Hinta: 17 € kertamaksu


Air pilates rento:
Kysy tarjousta omalle ryhmällesi!
Ohjaaja: fysioterapeutti Maarit Vornanen
lisätietoja puh. 040 5105791

Ilmoittautuminen ja aikataulut tästä linkistä:


Air jooga (ilmajooga) alkeiskurssi:

Oletko valmis nostamaan harjoituksesi uudelle tasolle?
Airjooga tarjoaa uuden näkökulman Air joogaasanoihin, tai voi hyvin olla ainoa joogalajisi. Airjooga yhdistää perinteisen joogan ja ilma-akrobatiaan luoden monipuolisen harjoituksen koko keholle. Airjoogassa käytetään apuna vyötärön korkeudella olevaa kangaslenkkiä, hammockia. Katosta roikkuvan lenkin avulla voidaan tukea kehon paino ja tehdä siten vaativiakin liikkeitä turvallisesti ja rauhallisesti.

Alkeiskurssi ohjaa sinut liinan käyttöön ja perusliikkeisiin. Take off -alkeiskurssi ei edellytä aiempaa kokemusta joogasta. Teemme harjoituksen, joka pitää sisällään liikeharjoituksen matolla, osittain liinassa ja kokonaan liinassa sekä hengitysharjoituksen ja loppurentoutuksen. Hikipyyhe voi tulla tarpeeseen- ja lentoon valmis mieli! 

Airjoogan alkeiskurssit alkaen 14.4.18
Yksityistunteja ryhmällesi voi tilata ohjaajilta:
Siiri puh. 044 546 2633, Maria puh. 040 587 9941 tai Maarit puh. 040 510 5791 

 

Ohjeita ilmatunneille tulijalle:

-pukeudu mieluiten ihonmyötäiseen paitaan ja housuihin (ei vetoketjuja,nappeja jotka voivat repiä liinaa)
-poista kaikki näkyvät korut ennen tuntia ( korut, sormukset ym.)
-puhdista kasvoilta meikki
-pitkät hiukset ponnarille vain kumilenkillä (pinnit ja nutturat pois)
-puhdista jalat ennen tuntia

Terveyteen liittyvät asiat, jolloin harjoitusta ei suositella:
-korkea tai erittäin matala verenpaine
-viherkaihi
-akuutti välilevytyrä
-raskaus
-kuukautisten aikana (ylösalaisin asennot saattavat vaikuttaa hormonaaliseen kiertoon)